SlotsCalendar a discutat cu Media Manager-ul de la Mascot Gaming, Michael Parfenov. Acesta ne-a împărtășit câteva informații despre reușitele recente ale companiei, inclusiv câteva detalii despre intenția lor de a se extinde către alte piețe. Frecvența crescută a lansărilor de noi jocuri este și ea un subiect pe care îl vom trata în acest interviu.
Suntem bucuroși că ai putut participa la acest interviu. Poți începe prin a te prezenta, dar și prin a-ți detalia rolul din cadrul Mascot Gaming?
Sunt bucuros să fiu aici! Numele meu este Michael Parfenov, Media Manager la Mascot Gaming, iar rolul meu este esențial pentru modelarea și stabilirea strategiei noastre media, formarea de parteneriate cheie și extinderea prezenței noastre media.
Se pare că recent ați crescut numărul de jocuri lansate la 2 sau chiar 3 pe lună. Cum ați reușit și care sunt următoarele voastre obiective?
Da, într-adevăr am crescut numărul de lansări de jocuri. Pe parcursul anului am crescut semnificativ numărul de angajați, ceea ce ne-a permis să accelerăm pe mai multe planuri. De asemenea, ne concentrăm pe optimizarea fluxului nostru de lucru, ceea ce ne-a permis să menținem un nivel al calității ridicat, dar și să creștem producția.
Următoarele noastre obiective includ explorarea de noi teme și mecanici pentru a menține jocurile cât se poate de noi și interesante, dar și în pas cu tendințele. De asemenea, ne propunem să creștem și nivelul de implicare al jucătorilor prin caracteristici inovatoare și experiențe personalizate. În plus, avem în plan și extinderea prezenței noastre pe piața din alte regiuni, dar și formarea de parteneriate strategice.
Ce tehnologii emergente sunteți nerăbdători să integrați în sloturile Mascot Gaming? Cum vezi aceste tehnologii îmbunătățind experiența jucătorului?
Pentru noi, implementarea inteligenței artificiale în jocurile de slot este un lucru bun, ce are și un mare potențial. Chiar dacă acum procesele din jurul acestui obiectiv au încetinit și nu au avut cu adevărat îmbunătățiri de joc sau personalizare pentru jucători. Cred că acest domeniu ar trebui cercetat mai mult și cu siguranță va aduce beneficii pentru toată industria de iGaming.
Care sunt cele mai bune trei sloturi de la Mascot Gaming? Ce caracteristici unice le fac să iasă în evidență în ceea ce privește implicarea și experiența jucătorilor?
Cele mai bune trei jocuri ale noastre sunt “Riot”, “Crash Hamster, Crash” și “Book of Anksunamun”. Când fiecare dintre aceste jocuri intră pe o piață nouă, știm cu siguranță că va fi un hit. Au ceva aparte care atrage jucători din toate regiunile. Avem un produs adaptat pentru orice tip de jucător, fie că este vorba de un joc crash sau de un slot cu funcția noastră Risk & Buy, care a primit o actualizare anul trecut. Toate aceste caracteristici îi ajută pe jucători să se distreze cât mai mult în timp ce joacă.
Pe măsură ce dezvoltați jocuri, cum vă asigurați că acestea captează în mod unic atenția jucătorilor? Poți vorbi despre un joc specific care a fost dezvoltat cu gândul la extinderea pieței?
Ne concentrăm pe încorporarea unor teme unice, a unor povești captivante și a unor mecanici de joc inovatoare pentru a capta atenția jucătorilor. De exemplu, “Yukon Fever” a fost dezvoltat cu gândul la extinderea pieței, vizând regiuni cu un interes ridicat pentru temele de aventură și vânătoare de comori. Am efectuat studii de piață extinse pentru a adapta caracteristicile jocului la preferințele jucătorilor din aceste regiuni.
Care joc de la Mascot Gaming a înregistrat cele mai mari câștiguri? Ce elemente crezi că au contribuit la succesul său?
Dintre sloturile noastre, “Bastet and Cats” a înregistrat cele mai mari câștiguri pentru jucători. Succesul său poate fi atribuit volatilității scăzute și mecanicii “Rockways”, care are foarte mult potențial și oferă jucătorilor oportunitatea de a câștiga foarte mult. Jucătorii sunt atrași de potențialul de câștiguri uriașe și emoțiile intense specifice unui joc cu mize mari.
În contextul jocurilor cu mize mari, cum promovează Mascot Gaming jocul responsabil și siguranța jucătorilor?
Îi încurajăm pe toți jucătorii să considere jocurile de noroc strict ca o formă de divertisment, nu ca o modalitate de a câștiga bani. Credem că toți jucătorii trebuie să fie protejați, atât de către operator, dar și de către furnizor. Pe website-ul nostru există un link către GambleAware, unde puteți găsi informații și resurse valoroase, mai ales dacă întâmpinați probleme de dependență. Asigurarea unui mediu de joc sigur și responsabil este prioritatea noastră principală.
Din perspectiva ta, cum îți dai seama dacă un joc nou va avea un succes real? Ce factori cheie sunt luați în considerare în timpul dezvoltării sale?
Să prezici succesul unui joc înseamnă să te implici în analizarea tendințelor pieței. Înseamnă să înțelegi preferințele jucătorilor și încorporarea unor caracteristici inovatoare. Luăm în considerare factori precum atractivitatea temei, mecanica de joc și modurile de recompensare. Testele și răspunsurile jucătorilor în timpul dezvoltării ne ajută, de asemenea, să ajustăm jocul pentru a ne asigura că rezonează cu publicul nostru.
Cu toate acestea, nu se știe niciodată ce joc de păcănele ar putea ajunge direct la inima jucătorilor, iar nouă ne place când acest tip de magie se întâmplă. Tratăm această magie ca pe un semn că trebuie să continuăm să dezvoltăm fiecare joc cu același nivel de profesionalism. Asta face un joc să fie distractiv pentru jucători.
Privind în viitor, ce noi proiecte interesante sau lansări majore pot anticipa jucătorii de la Mascot Gaming?
În luna Mai am primit certificatele Global Lab pentru țări din America Latină precum Peru și Argentina.
Suntem bine pregătiți pentru această extindere în LatAm. Am planificat atent și chiar facilitat extinderea noastră pe diferite piețe globale, asigurând certificări pentru Spania, Columbia, Bulgaria, Malta, Marea Britanie și Letonia. Obținerea unei licențe românești este un alt obiectiv important. Mascot Gaming își propune să se extindă în continuare, Georgia fiind următorul obiectiv.