Cu titluri precum Gold Collector™, 6 Tokens™, și anticipatul Kings of Crystals II™, studioul ALL FOR ONE se află în plină ascensiune pe scena jocurilor de noroc online. Julia Saburova a fondat compania în 2018, sediul principal fiind la Tallinn, Estonia. Studioul a crescut atât din punct de vedere al personalului, cât și ca ofertă de jocuri.
Având un stil bazat pe data în ceea ce privește crearea jocurilor, aceștia combină grafică de înalte calitate și mecanici inovatoare. Scopul lor este să ne ofere o experiență benefică noastră, jucătorii. Așadar, haide să vedem ce Julia Saburova, Head of ALL FOR ONE Studios, ne poate zice despre evoluția lor și despre ce planuri de dezvoltare au în viitor.
Spune-ne mai mult despre tine și ALL FOR ONE STUDIO.
Bună, sunt Julia Sabuorva, șefa ALL FOR ONE Studios, un producător sloturi din Tallinn Estonia. Sunt pasionată de provocări noi deci, pentru mine, crearea unui nou studio a fost mereu un proiect atractiv și care să-mi merite atenția.
Studioul nostru a fost format în 2018, ceea ce încă ne caracterizează drept o echipă tânără. Faptul că vedem creștere în cadrul personalului și al conținutul este ceva extraordinar pentru noi.
Ceea ce ne scoate-n evidență este nivelul la care ne raportăm la date. Facem deosebit de multe analize pentru a lua decizii optime legate de alegerile corecte de design și de gamification. Toate titlurile noastre sunt lansate exclusiv prin Games Global.
Cum ai ajuns să activezi în iGaming și cum ți se pare să lucrezi în această industrie?
Am început acum aproape două decenii cu dezvoltarea de software, ulterior afundându-mă în crearea sloturilor acum peste 10 ani. Asta m-a adus la crearea ALL FOR ONE, ceea ce m-a ținut în priză în fiecare zi.
Ceea ce mă fascinează la iGaming este că nicio zi nu este plictisitoare. Înveți constant câte ceva nou. Când vine vorba de crearea unui joc, ai o sumedenie de factori pe care să-i iei în considerare – matematica, conceptul de design, grafică, animații, codarea, testarea, și multe altele. Toate aceste elemente necesită să funcționeze la unison pentru ca slotul să fie pe placul jucătorilor.
Care a fost cea mai mare provocare, dar și cel mai satisfăcător succes?
Gândindu-mă în retrospectivă, provocarea cea mai mare n-a fost să înființez studioul și să-l fac să meargă. Cea mai mare provocare este ceea ce fac acum: să țin lucrurile pe un făgaș normal și să mă asigur că progresăm într-un mediu imprevizibil precum iGaming-ul.
Cea mai mare satisfacție e când un joc merge bine, echipa e fericită, iar jucătorii răspund cu entuziasm experienței pe care am creat-o. Asta mă face extrem de mândră, energică și motivată.
Deși a fost fondat în 2018, ALL FOR ONE și-a consolidat un super portofoliu. Cum v-au evoluat titlurile pe parcurs?
De vreme ce suntem un studio relativ tânăr, încă mai învățăm multe de la joc la joc. Până acum, aș spune că elementele care au evoluat cel mai mult sunt calitatea graficii și mecanicile de joc.
Asta ne-a permis să avem succese precum Gold Collector™ și 6 Tokens™, pe lângă Kings of Crystals II, care apare în Noiembrie 2024.
În ce piețe se descurcă cel mai bine jocurile ALL FOR ONE? Care crezi că e motivul?
Avem parte de rezultate foarte bune în toate piețele în care activează Games Global, dar UK și Canada ies în evidență. Suntem capabili să ne axăm pe anumite piețe cu anumite jocuri pe care le producem, așa că analizăm datele și elementele specifice fiecărei piețe pentru a vedea ce ar merge cel mai bine în acel context.
Care e cel mai important factor în procesul de a crea un slot de succes?
N-aș scoate în evidență un anumit factor. Coeziunea tuturor elementelor principale de design e ceea ce e cel mai important. Odată ce ai nimerit formula mecanicilor, a dinamicii de joc și a elementelor vizuale, ai parte de un succes.
Cum evaluezi un joc ALL FOR ONE ca fiind de succes?
Fiind un studio concentrat pe date, suntem foarte atenți la KPI-uri, mai ales cei folosiți des în industrie. În afară de asta, atunci când vedem că jucătorii se bucură de un slot la care am nimerit tema și mecanicile, e timpul să curgă șampania.
Care a fost lansarea cheie din anul 2024?
Sunt foarte mândră de 3 Powers of Zeus: Power Combo™. E un joc de înaltă calitate care folosește o extensie a aceleiași mecanici POWER COMBO pe care am introdus-o în Kings of Crystals™ în 2022. Mai mult, ne-a adus succes și cu Eggz!™ și Queens of Ra™.
Am produs câteva jocuri calitative anul acesta, inclusiv Chickenville™ și Sky Raiders™, inclusiv 6 Tokens of Gold Myster Joker™. Totuși, să ne amintim că anul încă nu s-a terminat, deci haide să vedem ce joc câștigă statutul de cea mai bună lansare din anul 2024.
Ce rezervă viitorul pentru ALL FOR ONE în 2024 și nu numai?
Ne-am stabilit obiectivul foarte ambițios de a lansa un joc pe lună de acum încolo, așa că avem pregătite multe sloturi cu o varietate de teme și mecanici. O parte dintre principalele jocuri sunt Kings of Crystals II™, fiind continuarea seriei Kings of Crystals. Și, evident, vorbim și de Inferno Fortunes: Rising Rewards™, pe cale l-am creat în colaborare cu Triple Edge Studios.
Ai vreun cuvânt de încheiere pentru cei interesați de conținutul ALL FOR ONE?
Fiți pe fază! Avem o mulțime de lucruri palpitante pregătite pentru voi!