logo Slots Calendar

Faceți cunoștință cu EveryMatrix – Interviu cu Richardt Funch!

game thumb 1

EveryMatrix este unul dintre cele mai importante nume din industria de iGaming, iar Richardt Funch, care ocupă funcția de Head of Sales, a fost amabil încât să ne prezinte ce anume face atât de remarcabilă compania sa. Urmărește-l în timp ce ne oferă o serie de răspunsuri, vizionând acest interviu exclusiv cu dl. Funch:

Cum a fost show-ul pentru tine până acum?

A fost fantastic! E atât de bine să fiu din nou la un ICE (International Casinos Exhibition) complet normal! Am avut, desigur, câțiva ani cu pandemie, iar acum poți din nou să îmbrățișezi oameni și alte activități de genul, așa că a fost cu adevărat fantastic -ICE e chiar cea mai bună platformă de a ne întâlni clienții și viitori clienți!

Spune-ne mai mult despre compania ta!

Da, deci, EveryMatrix este o companie ce are 15 ani. Avem aniversarea anul acesta. Am pornit axându-ne pe contabilizarea pariurilor furnizând o platformă B2B, apoi, gradual, pas cu pas, ne-am transformat într-un furnizorul unei suite întregi de produse B2B. Așa că ne ocupăm de orice de la cazinouri axate pe sporturi, plăți, afiliere și, desigur, PAM (player account management). 

Poți să-mi spui câte produse aveți în portofoliu?

În primul rând, avem engine-ul de cazino, care e principala noastră soluție de platformă de cazino, pe care o folosesc mulți clienți mari, apoi avem matricea de păcănele, care, de fapt, e cea mai mare colecție de conținut de jocuri din lume. Avem integrate în jur de 200 de studiouri de jocuri și peste 22,000 de jocuri, deci cooptarea matricei de păcănele permite accesul tot conținutul de genul. Și, da, apoi avem engine-ul de bonus, iar acest bonus engine e soluția noastră pentru bonusuri care funcționează pentru toate aceste studiouri de jocuri pe care le-am integrat, și toate cele 22,000 de jocuri, însemnând că toate bonusurile pot fi gestionate de toate studiourile. Apoi avem rotiri gratuite pentru o selecție masivă de studiouri de jocuri, dar oferim și turnee; avem gamification, iar totul se întâmplă cu toți producătorii de jocuri, asta fiind ceea ce face engine-ul de bonusuri foarte puternic și utilizabil. Și, ultimul dar nu cel din urmă, e un produs pe care l-am lansat anul trecut, care e engine-ul de jackpot, iar acest engine este un produs stratificat care merge pe orice joc pe care oferim acces, unde clientul sau operatorul își poate crea propriul jackpot. Deci poți lua orice joc și crea un jackpot personalizat.

E chiar impresionant!

Și suntem chiar mândri de el! Da, avem așteptări ridicate pentru acest produs! Oferă abilitatea de a grupa jackpot-urile în funcție de jucători. Segmentele sunt separate, așa că poți crea un jackpot personalizat, deci poți sta jucând jocul favorit prin engine-ul de jackpot, ca apoi operatorul să seteze jackpot-ul în afara restului de joc. Deci, în opinia noastră, este adevărat gamification și menține atenția jucătorului și îl recompensează într-un mod mai eficient decât sunt recompensați în ziua de azi.

Pe care îl consideri cel mai bun?

Aceasta e probabil cea mai grea întrebare pe care am primit-o până acum la ICE deoarece aceste produse sunt, știi, de vârf, sunt în vârful industriei. Servesc diferite scopuri, desigur, și, în primul rând, pot fi împachetate, toate produsele, asta fiind una dintre soluții, dar sunt și modulare, pot fi luate unul câte unul. Toate produsele sunt fantastice, desigur! Aș spune că produsul de care suntem puțin entuziasmați acum este engine-ul de jackpot! Chiar credem că e inovativ și de-abia așteptăm ca noii sau clienții actuali să înceapă să-l folosească!

Vreun brand mare la orizont în 2023, pe care-l poți împărtăși cu noi?

Se va dezvălui cu timpul, dar pot zice conform anului trecut, cel puțin, că suntem foarte mândri să primim brand-uri de top, cum ar fi Bet-at-Home. Și, pentru SUA, am lansat BetMGM pentru jocurile noastre, așa că suntem foarte nerăbdători să vedem progresul în acest parteneriat. Apoi am intrat în niște parteneriate foarte entuziasmante cu anumiți operatori de stat, cum ar fi Veikkaus în Finlanda, Loteria Națională din Malta și, ultimul, dar nu cel, din urmă, operatorul de stat din Ungaria. Și, să zicem, putem vedea și diversitatea când vine vorba de operatorii pe care-i deservim astăzi. Sunt de tot felul, de la operatori privați masivi la operatorii de stat și, desigur, primim și start-up-uri cu ambiție care caută o platformă nouă!

Cum arată strategia voastră?

I: Strategia, ca întotdeauna, e foarte ocupată la EveryMatrix, deoarece dezvoltăm în continuu care sunt bazate, desigur, pe propriul nostru model de idei inovative, dar în mare parte bazate pe cerințele clienților noștri pentru că avem atât de multe tipuri de clienți la EveryMatrix. E un portofoliu atât de mare de cerințe diferite iar asta ne menține produsele actualizate aproape în permanență, pentru că, în principiu, unul dintre clienții noștri cere un anumit tip de caracteristică prin care să atragă jucători sau să-i servească mai eficient. Dar apoi, desigur, mergem și dezvoltăm pentru ei. Dacă un operator din SUA care necesită, poate, niște caracteristici ceva mai axate pe conformitate care i-ar ajuta, sau din punctul de vedere al jocului responsabil, desigur că asta vom dezvolta pentru ei. Deci totul se învârte în jurul faptului că alți clienți, sau viitori clienți EveryMatrix, vor acea acces la toate produsele pe care le-am dezvoltat. Dar aș spune că, anul acesta, da, avem pe drum o surpriză foarte plăcută. Nu pot spune mai mult, dar va fi foarte, foarte mar și să spunem că va fi o schimbare foarte mare în industrie când vom lansa produsul!

De ce ar trebui un cazino să aleagă pe voi?

Da, deci, în primul rând. Dacă luăm chestiunile din punct de vedere al produselor, cred că portofoliul nostru este, se permite puțină laudă, dar noi chiar îl considerăm ca fiind vârf de lance în industrie, avem deja clienți de top, așa că, desigur, alți clienți de top sau operatori care vor să fie clienți de top, pot avea asigurarea că ar lucra cu un furnizor de platforme care știe ce face…Apoi, bănuiesc, felul nostru de a fi este că noi câștigăm și pierdem împreună cu clientul nostru, însemnând că management-ul de cont, suportul și toți oamenii din spatele clientului sunt mereu cooperativi. Nu ne considerăm clienții doar clienți. Sunt parteneri, deci, da, aderarea la EveryMatrix e un parteneriat.

Deci, care e părerea ta despre jocul responsabil?

Da, desigur, acesta poate că e cel mai important aspect al nostru în calitate de furnizor de platforme. E ideea de a asigura că avem o foarte, foarte puternică platformă de joc responsabil și instrumentele necesare de a securiza această zonă.  Pot spune, din nou, că a fost o călătorie pentru noi, împreună cu mulți dintre clienții noștri pentru a ne asigura că această parte e actualizată în permanență. Lucrăm și cu operatorul de stat din Norvegia unde nu pot să zic că am fost forțați, dar au fost o grămadă de cerințe mari pe care a trebuit să le îndeplinim și, da, asta se întâmpla acum vreo 6, 7 ani, deci lucrăm cu așa ceva cam de când am pornit EveryMatrix. Dar a devenit, evident, într-o industrie actual reglementată masiv, un aspect binevenit…Da, trebuie să ținem pasul cu cerințele, și o facem!

Dă-ne un like și vei primi bonusuri speciale

    Report Issue

    Raportează