logo Slots Calendar

Faceți cunoștință cu creatorii de sloturi – Interviul lui John Parsonage de la Rogue Gaming!

game thumb 1

John Parsonage reprezintă partea comercială a uneia dintre cele mai ambițioase echipe din industrie: Rogue Gaming! Compania sa pune accentul pe design-uri inovative, atât când vine vorba de matematică, dar și de aspectul vizual! Privește-l pe John Parsonage cum ne dezvăluie câteva detalii interesante în acest interviu exclusiv!

Cum e show-ul până acum?

A fost ok, a fost agitat mult timp, dar a fost foarte ok. Toată lumea e extrem de pozitivă, deci până acum a fost bine.

Care e cel mai popular slot pe care l-ați lansat în 2022?

În 2022 am lansat un slot care se numește Fuji San și l-am lansat pe piața din Japonia, cu Veeam și John, și a devenit foarte popular acolo. Recent l-am lansat și în Marea Britanie, cu Palies, și s-a descurcat foarte bine. Eu cred că mecanica este cea care face ca acest slot să fie atât de bun, iar mecanica aceea combinată cu o tematică japoneză l-au făcut să meargă bine în particular cu Veeam și John. Acum vrem să refolosim mecanica și să lansăm o nouă versiune numită Preider, care o să se lanseze în 2023.

Ce joc crezi că o să fie un hit în 2023?

Am un joc nou care o să iasă în curând, se numește Hong Kong. E o adaptare a temei King Kong, dar nu e un slot, doar se bazează pe mecanica unui slot. În loc să învârți rolele, construiești un turn. Practic, plătești pentru cărămizi, iei foarte multe cărămizi, și pe măsură ce ajungi mai sus pe turn, Kong urcă mai sus, și cu cât ajunge mai sus, cu atât mai mult câștigi. Este un produs de nișă, dar tuturor cărora le-am arătat jocul l-au îndrăgit, așa că avem așteptări mari pentru el. Sperăm că o să fie cel mai mare hit al nostru în 2023.

Care este primul slot pe care l-ați creat?

Primul slot pe care l-am creat a fost Catch a Wave, un covor înalt de 9 rânduri, dar jocul avea role de mărimi diferite. Practic, rolele veneau de la stânga la dreapta și veneau în valuri. Câteodată ajungeai la rândul 9, câteodată ajungeai la 3, deci era multă volatilitate în joc. Acesta a fost primul joc pe care l-am creat vreodată, și după cum îți poți da seama, este destul de unic. Așa am început, am vrut să începem cu ceva unic, tot ce a urmat a fost unic, iar jocurile din 2023 sunt chiar și mai diferite. Totul e foarte nou și inovativ. Am început cu Catch a Wave, iar acum chiar facem o nouă versiune pentru el, care are și o funcție respin. Când primești simboluri câștigătoare pe valuri, simbolurile se blochează în locurile în care au picat, apoi toate rolele se rotesc, deci e o funcție respin. Jocul se numește Davy Jones și o să apară în 2023.

Cum veniți cu idei de genul?

Sincer, avem o echipă foarte creativă. De obicei unul dintre co-fondatorii mei, Dan Lamond, este cel care vine cu ideile, toate sunt ideile lui. Mai avem niște idei care au venit de la developerii noștri, managerii de la partea tehnică au avut o idee numită Pitch Perfect, și de fapt jocul despre Hong Kong a venit de la unul dintre developerii noștri juniori, Tom. A fost ideea lui și practic a construit-o de la 0. Deci da, avem o echipă foarte creativă, ideile vin din interior.

Jocurile voastre sunt direcționate către un anumit fel de client? Ce fel?

Momentan, suntem live doar în Japonia și Marea Britanie, așa că avem o distribuție limitată. Suntem pe cale să trecem la nivel global, sau poate nu chiar global, ci european. Vom afla mai multe în următoarele 6 – 8 săptămâni. Dar credem că jocurile noastre vizează o generație mult mai tânără, cu vârste cuprinse între 18 și 30 de ani. Deci nu este un 5 pe 3 clasic. Este inovator din punct de vedere al mecanicii, deci credem că va atrage generația mai tânără de jucători și poate o să ne concentrăm pe Marea Britanie și Europa. Dar asta este presupunerea noastră, cam acolo țintim, dar când vom primi conținut live, o să vedem mai bine.

De unde știți că un slot va atrage mulți clienți? Aveți o rețetă pentru succes?

Ei bine, nu știm, nu știm cu adevărat, dar ceea ce știm este că putem veni cu idei și putem crea foarte repede ceva de genul unui prototip, un prototip cu adevărat de bază, ceva cu adevărat simplu pe care îl putem juca. Deci creăm acest prototip și testăm mecanica, doar blocaj de bază*. În cadrul echipei noastre, cu toții avem ceva experiență în jocuri de noroc, așa că suntem cu toții familiarizați cu ceea ce funcționează. Și jucăm acest demo cu adevărat de bază și, în acel moment, putem spune „Are potențial”, sau putem spune „E degeaba” și putem să scăpăm de el și nu ne-a costat nimic. Dar în cazul în care credem că mecanica are potențial, o vom dezvoltăm puțin mai mult, apoi punem niște matematică în ea și o echilibră, și acesta e procesul. Practic, începem cu ceva simplu, îl jucăm, îl îmbunătățim, continuăm să-l facem mai bun, până ajungem să ne spunem: „Ok, în direcția asta ne îndreptăm”. Deci, nu știm cu adevărat dacă un slot va atrage, dar cu siguranță avem o presimțire, jucăm slotul, și cam acesta este procesul, rețeta noastră.

Foarte frumos, foarte artistic. Spune-mi care este slotul tău preferat.

Slotul meu preferat..ei bine, îmi place mult un joc pe care îl lansăm cu Bally, un joc numit Wildfire West, care e un slot cu role. Cu Wildfire West, ai simboluri wild care se extind pe role. Ai un simbol wild pe rola de sus și se extinde pe role în jos, deci îți mărește șansele de câștig. Cam acesta e slotul meu preferat, e foarte distractiv, grafica e foarte bună, iar unul dintre personaje, care este un câine, este modelat după cățelul meu, deci e tare. Acesta e slotul meu preferat și se descurcă foarte okay, deci totul e bine.

Dă-ne un like și vei primi bonusuri speciale

    Report Issue

    Raportează