logo Slots Calendar

Faceți cunoștință cu creatorii de sloturi – Interviul lui David Charnley de la KA Gaming

game thumb 1

R: Cum a fost show-ul până acum? 

I: Un show foarte bun! O săptămână ocupată! Adică, am întâlnit mulți clienți existenți, niște oameni noi. A fost prima oară când am avut un stand, deci a fost bine să avem și această perspectivă. Deci, da, foarte bun!

R: Poți să-mi zici mai mult despre compania ta!

I: Suntem KA Gaming. Avem aproape 500 de titluri de păcănele. Avem o varietate mare de produse. Deci avem colecția de păcănele tradiționale, dar avem și cea mai mare colecție de jocuri cu pești și împușcături, care sunt foarte populare în piețele asiatice. Acum avem mult mai mult interes din partea restului lumii, inclusiv America latină și Asia. Iar concentrarea masivă pe anul acesta va fi pe crash game-uri.

R: Îmi poți spune care a fost cel mai popular joc în 2022?

I: Știi, am lansat o serie de jocuri foarte bune anul trecut și scoatem în jur de 10 jocuri lunar. King of Dragon a fost cel mai de succes joc pe toate piețele.

R: Și care crezi că va fi cel mai de succes din 2023?

I: În 2023, cum am zis, ne vom axa pe crash games, deci avem câteva care vor fi lansate luna asta și apoi încă vreo 10 spre 15 până la finalul anului. Deci, chiar acum, sunt două în dezvoltare, deci aș zice să fiți atenți la un joc pe nume Bear Run, fiind varianta noastră de crash game, și care a fost foarte bine primită de cei care au venit săptămâna asta la stand și l-au văzut.

R: Preferi păcănelele sau jocurile live?

I: Bănuiesc că ar trebui să zic păcănele, știi, lucrând pentru o companie de slot-uri. Cred, totuși, în ce zic. Dacă privești chestiile din perspectiva dorințelor jucătorilor de slot-uri, chiar e produsul din oferta cazinourile care poate schimba instant viața unui jucător. Deci, păcănele!

R: Care e primul slot pe care l-ați creat?

I: Deci, primul slot pe care l-a creat compania a fost cu mult timp înainte să mă alătur companiei, se numește 777 Vegas, care dă puțin sentimentul de Vegas jocului.

R: Care e procesul creativ din spatele păcănelelor? Aveți multe. Cum vă vin idei noi?

I: Deci, ce e chiar fantastic la această companie este că toată lumea e capabilă să vină cu idei noi, deci nu e doar vorba de oamenii care te gândești că sunt în general în spatele creării jocurilor. Deci oamenii din echipa marketing, de vânzări, HR, dacă ai idei de jocuri, avem abilitatea de a-l selecta și să-l publicăm. Deci, într-un fel, asta ne face producători pe toți! Avem o perspectivă cu adevărat globală, fiind de prin toate colțurile lumii. Avem, deci, o grămadă de idei creative de la toată lumea din companie.

R: Mă bucur să aud asta, fiind mai multe minți!

I: Exact, da!

R: Se poate trișa la păcănele?

I: În opinia mea, se poate răspunde cu un simplu cuvânt: nu! Sunt dezvoltate să nu permită trișarea.

R: Sunt multe legende urbane despre asta și voiam să mă asigur că nu sunt adevărate!

I: Păi sunt din partea persoanelor din afara industriei, dar jocurile sunt în principal creeate în așa fel încât să nu fie trișare sau manipulare. Cred că anumite persoane se cred mai pricepuți, dar nu e vorba nici de pricepere și nici de capacitatea de a trișa.

R: Aveți un tip specific de client: cum ar arăta?

I: Sau clientă! Nu cred că avem în vedere un anumit tip de jucător deoarece avem o grămadă de jocuri care adoptă diferite teme, deci credem atrage orice jucător. Cred că în ziua de azi ai în vedere pe cineva care e pe drum și vrem să creăm conținut interesant pentru ca oamenii să poată juca făcând naveta, să intre puțin, rotește de câteva ori, se întoarce, și repetarea acestui proces. 

R: De ce ar trebui un client să vă aleagă?

I: Te referi din perspectiva unui producător? Păi, sunt multe motive, avem mult conținut. Scoatem în jur de 6 jocuri la fiecare 2 săptămâni, ceea ce chiar e posibil! În așa fel, jocurile pe care le producem nu au probleme cu relațiile cu clienții iar totul merge perfect. Iar fix asta cred că e un motiv principal pentru care oamenilor le plac jocurile noastre: nu avem niciodată probleme dificile cu ele.

R: Există vreo rețetă a succesului pentru păcănele?

I: Te referi la procesul de creere?

R: Mă refer la temă, la volatilitate, la RTP, la orice.

I: Păi, înainte de a crea un slot, sincer, nu cred că există cineva care ar putea ști dinainte că vor crea un joc ce va deveni de succes. Exact de aceea creăm mult conținut și ceva ar putea fi de succes. Cred că vrei să vezi care sunt caracteristicile bune într-un slot, deci e vorba de un bonus sau rotiri gratuite încât să capteze atenția jucătorilor încât să se întoarcă. Deci mereu venim cu idei noi. Evident, ai teme precum megaways, iar noi avem niște chestii care vor apărea în 2023 care credem că vor fi de succes.

R: Care e cel mai mare câștig pe care l-ai văzut până acum?

I: Ca premiu maxim, e cam greu să pun punctul pe un anumit câștig. Aș spune că și la păcănele, și la jocuri live au fost multe ocazii de-a lungul anilor în care s-au câștigat sume de 10, 15, 19 milioane de lire pe un pariu de 25p. Sunt multe câștiguri mari.

R: A afectat recesiunea industria?

I: Din punctul meu de vedere, nu, și cred că acesta e un aspect bun al industriei noastre. Dacă vorbim ori de recesiune, ori de Covid sau alte dezastre mari de genul acesta, niciunul nu a afectat industria jocurilor de noroc deoarece mereu a existat acel grup central de jucători și consumatori, deci consider că suntem norocoși să fim în această industrie.

R: E nemuritoare!

R: Și ultima mea întrebare pentru tine: Vrea să știu care e slot-ul tău favorit!

I: Deci, din nou, nu am anumit slot favorit. Îmi plac jocurile care au o temă. Am lucrat la Pragmatic, iar unul dintre jocurile lor e John Hunter. Are o gamă largă de jocuri, deci cred că e o atracție masivă pentru că există mereu interesul să vezi când va apărea următorul. Deci, da!

R: Îți mulțumesc mult pentru timpul oferit!

I: Mulțumesc mult

Dă-ne un like și vei primi bonusuri speciale

    Report Issue

    Raportează