Fă cunoștință cu producătorii de jocuri – Interviu cu Roxana Nazalu de la Pragmatic Play

Posted by: SlotsCalendar
game thumb 1

Pragmatic Play a intrat în lumea jocurilor de noroc online în 2007 sub un nume diferit, dar sub conducerea sa actuală există din 2015.

Schimbarea a fost o binecuvântare deoarece Pragmatic Play a devenit în scurt timp un nume uriaș în industrie. Viitorul sună excelent pentru acest furnizor de software de când a fost și recunoscut la premiile EGR în mai multe rânduri ca Software Rising Star și pentru Slot Provision.

În 2018, Pragmatic Play a numit-o pe Roxana Nazalu Head of Marketing. De atunci, ea a căutat continuu să îmbunătățească compania, precum și să se asigure că fiecare jucător, furnizor, operator și site afiliat aude despre ceea ce au de oferit.

Acum că anul se apropie de final, cum au fost ultimele 12 luni pentru Pragmatic Play din punct de vedere comercial? Au existat momente deosebite?

Deși a fost un an imprevizibil cu tot ce s-a întâmplat, a fost unul de succes pentru Pragmatic Play, din punct de vedere al business-ului. Lansarea noului nostru hub latino-american și extinderea considerabilă în Africa au fost punctele culminante, precum și intrarea noastră în multe țări noi.

De asemenea, abordarea noastră multi-produs a avut un succes uriaș, cu numeroși operatori de nivel 1, cum ar fi LeoVegas, 888 și BetVictor, care acum folosesc mai multe produse de-ale noastre. Cu o creștere pe scară largă, atât în ceea ce privește acordurile comerciale, cât și produsele, a fost un alt an pozitiv pentru compania noastră.

Odată cu noile reglementări care străbat Europa, va rămâne continentul o componentă cheie a oricărei strategii comerciale?

În întreaga Europă, vedem noi reglementări sau înăsprirea reglementărilor actuale, determinând unii operatori și furnizori să caute piețe mai simple, chiar dacă mai îndepărtate. Cu toate acestea, protecția jucătorilor este esența a ceea ce facem și salutăm reglementările.

În timp ce piețele noi, cum ar fi Germania sau cele precum Suedia unde se înăspresc regulile, pot prezenta unele probleme de început, acest lucru nu schimbă poziția Europei ca fiind, probabil, punctul focal pentru toate companiile iGaming, cu o piață matură de jucători în teritorii cu valoare ridicată.

Pragmatic Play a semnat mai multe acorduri comerciale în America Latină și Africa în ultimele luni. Cât de importantă este această extindere în noi teritorii pentru furnizorii de iGaming?

Înființarea a două noi echipe pe aceste continente ne-a permis să dobândim expertiză locală, ceea ce a fost vital pentru creșterea rapidă pe care am avut-o. Printr-o abordare practică și directă, conduși de Victor Arias și Solomon Godwin, am reușit să înțelegem nevoile operatorilor și ale jucătorilor într-un mod firesc și putem oferi informații valoroase asupra produselor noastre prin intermediul persoanelor care înțeleg “punctele de durere” (pain points) ale operatorilor.

Lărgindu-ne orizonturile, putem ajunge la mai mulți jucători ca oricând și să ne dezvoltăm prezența pe piețele reglementate din întreaga lume, lucru extrem de interesant pentru noi la Pragmatic Play.

Cum au fost primite produsele dvs. în aceste noi hub-uri?

Oferta noastră a fost primită extrem de bine în noile teritorii în care am intrat anul acesta. În toată America Latină am intrat deja în direct cu clienții care iau mai multe verticale, aceștia fiind, de asemenea, pregătiți să preia și conținutul nostru Virtual Sports, care va fi lansat în curând.

Prin integrarea noastră unică API, clienții sunt dornici să integreze mai mult decât conținut tradițional de sloturi sau de cazinou live.

Cu succesul dovedit al portofoliului nostru de produse și al înțelegerii pieței, noii clienți știu că primesc acces la jocuri care le pot ridica oferta la un nou nivel, ajutându-i în același timp să-și atingă propriile obiective de afaceri. Până acum a fost o adevărată poveste de succes pentru noi.

La ce ar trebui să ne așteptăm de la Pragmatic Play în viitor?

Deși a fost un an pozitiv până acum, abia începem să devenim un adevărat furnizor de produse multiple. Oferta noastră de cazinou live continuă să crească din ce în ce mai mult, în timp ce produsele noastre de bingo sunt deja premiate.

Pe măsură ce tot mai multe teritorii sunt reglementate, avem mai multe oportunități de a ne asocia cu cazinourile online pentru a furniza portofoliul nostru impresionant de sloturi, dar și de a le oferi o soluție completă de conținut iGaming printr-o singură integrare. Se pare că va fi o perioadă foarte interesantă pentru noi!