Love Island România este un nou reality show în care 10 concurenți își caută sufletul pereche pe insula exotică Tenerife. Prima ediție s-a lansat în România luna aceasta și arată deja extrem de promițător, cu momente pline de tensiune și suspans care țin telespectatorii cu sufletul la gură în fiecare moment.
Betano devine sponsorul principal al noii emisiuni
Recunoscând incredibilul potențial de divertisment al emisiunii Love Island, Betano a decis să devină sponsorul principal al emisiunii și să ofere premiul cel mare, care atinge suma de nu mai puțin de 50.000 de euro.
Pe lângă faptul că oferă marele premiu, Betano a pregătit multe alte surprize pentru concurenții și fanii emisiunii. Concurenții vor primi în fiecare săptămână niște provocări speciale facilitate de Betano, iar fanii vor putea să parieze pe platforma Betano cu ajutorul pariurilor speciale din secțiunea de divertisment, pentru a-și testa predicțiile și a fi recompensați.
În calitate de sponsor principal, Betano își aduce modul distracției atât în mediul offline, în vila Love Island România, cât și în mediul online, pe conturile de social media și în platforma Betano.
Despre colaborarea cu Love Island, Roxana Dinescu, Senior Marketing Manager la Betano, afirmă că este primul parteneriat la un calibru atât de mare și că are încredere în potențialul de divertisment al emisiunii:
“Sponsorizarea Love Island România reprezintă primul parteneriat de acest calibru, cu un show de entertainment, pe care Betano îl inițiază la nivel global. Formatul propune o abordare fresh și interactivă asupra show-urilor televizate de dating în care am simțit încă de la început potențialul de entertainment. Tocmai această dinamică ne-a permis să «activăm modul Betano» și să aducem din universul de brand ceea ce știm să livrăm cel mai bine – distracția, printr-o comunicare cross-channel, care oferă consumatorilor noștri și fanilor emisiunii experiențe îmbunătățite în toate touchpointurile”.
Love Island, formatul care a cucerit milioane de spectatori
Love Island este un reality-show care a cucerit audiențele din peste 25 de teritorii, venind cu un format extrem de atractiv și fresh care i-a adus milioane de fani la nivel global. Mulți telespectatori din România sunt deja obișnuiți cu formatul emisiunii, deoarece au urmărit edițiile internaționale, dar acum se pot bucura pentru prima oară de acest format celebru într-o ediție românească.
Love Island, reality-show-ul care se difuzează pe Pro Tv, este diferit de Insula Iubirii, care se difuzează pe Antena 1. În timp ce în emisiunea de pe Antena 1 cuplurile își testează relațiile, formatul Love Island are scopul de a ajuta concurenții să-și găsească sufletul pereche.
Timp de câteva luni, 10 concurenți trebuie să locuiască împreună pe o insulă exotică și să încerce să-și găsească marea iubire. În fiecare episod, participanții trebuie să treacă de o serie de provocări, dar să și câștige inimile celor de acasă, deoarece telespectatorii sunt cei care vor alege cuplul câștigător.
Betano, lider în divertisment
Betano este o platformă de jocuri de noroc consacrată în România, care oferă divertisment de calitate tuturor fanilor săi. Parteneriatul cu reality-show-ul Love Island pare să fie o potrivire perfectă, deoarece ambele branduri știu cum să ofere o experiență de entertainment de top.
La Betano, jucătorii se pot distra cu jocuri de noroc de calitate de la cei mai buni furnizori din industria de iGaming, pot plasa pariuri sportive pe cele mai tari evenimente și cele mai populare sporturi, sau pot activa ofertele Betano pentru a-și mări șansele de câștig atunci când joacă la cazinou sau când plasează un pariu. Cert este că distracția este ca la ea acasă și toți fanii Betano se bucură zilnic de cea mai bună experiență cu jocurile de noroc!
Putem spune cu siguranță că suntem extrem de entuziasmați să vedem cum va evolua noua colaborare dintre Betano și Love Island și că vom sta cu ochii pe platforma Betano pentru a afla cele mai tari noutăți!